Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Ας γνωριστούμε.....

καλώς ήρθα το κόσμο των bloggers!!!
ονομάζομαι Ρένα και μετά από "στενή" παρακολούθηση διάφορων blogs με θέμα ομορφιά και μόδα, αποφάσισα να κάνω και εγώ ένα για να μοιράζομαι μαζί σας συμβουλές ομορφιάς και +size μόδας !
Όπως καταλάβατε όσο αναφορά την κατηγορία ένδυση ανήκω σε μέγεθος XL και θα προσπαθώ να ανακαλύπτω νέα καταστήματα με μεγάλα μεγέθη ρούχων αλλά με μικρές τιμές!
Αν και η ομορφιά είναι τελείως άσχετη με τη δουλειά μου, σαν γυναίκα και εγώ τρελαίνομαι να ψωνίζω καλλυντικά !!! έχω τρελό κόλλημα με τα γυναικεία περιοδικά (τα οποία αγοράζω σαν τρελή κάθε μήνα) και μελετάω κάθε ένα από αυτά σαν ευαγγέλιο μέχρι να βρω στο περίπτερο κρεμασμένο το επόμενο τεύχος!
Μέχρι στιγμής δεν έχω προσπαθήσει να αγοράσω τίποτα από το internet (αν και είναι πολύ πιο φτηνά) αλλά πάντα προσπαθώ να ανακαλύπτω καλά προϊόντα σε καλές τιμές, μιας που οι εποχές ήρθαν έτσι ώστε να θεωρούμε την ομορφιά πολυτέλεια!
Σαν πρωτάρα που είμαι γενικά στο κόσμο της τεχνολογίας, ζητώ την κατανόηση σας για οποιαδήποτε λάθη! αρκετά σας είπα για μένα, ώρα για αναρτήσεις και .... ομορφιά!!!

1 σχόλιο: