Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

New blog awards !!!



              Για την καινούρια χρονιά που μόλις ήρθε έβαλα νέους στόχους και μέσα σε αυτούς ήταν και το ξεκαθάρισμα των mail που είχαν μαζευτεί. Μέσα στα πολλά μηνύματα βρήκα και το mail της Marw Morena από το http://morenasbeauty.blogspot.gr/ που μου έδινε τέσσερα νέα blog awards !!! Η χαρά μου απερίγραπτη!!!

Ø  The versatile blogger award  


Ø  Love your blog award 


Κανόνες :

  • -                Ευχαρίστησε όποιον στο έδωσε
  • -                Απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις :
1.    Αγαπημένο περιοδικό
Το glamour με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα. Είναι οικονομικό με ωραία δώρα και θεματολογία για όλα τα γούστα.
2.    Αγαπημένος τραγουδιστής – μουσική
Ακούω τα πάντα από βαρύ λαϊκό μέχρι ροκ και από ελληνικά μέχρι κινέζικα! Αγαπημένος μου πάντα ήταν ο Πασχάλης Τερζής και λατρεύω τα μπουζούκια!
3.    Αγαπημένη you tube guru
Αγαπώ δύο και δεν μπορώ να τις ξεχωρίσω. Την Μάρα με το κανάλι http://www.youtube.com/user/MyBurlesque και την Νατάσσα  με το κανάλι  http://www.youtube.com/user/Mak3upbyNatashaV.
4.    Αγαπημένο είδος μακιγιάζ

Το απόλυτα φυσικό πρωινό μακιγιάζ με μάσκαρα και λίγο ρουζ.
5.    Αγαπημένο μέρος διαμονής
Η Θεσσαλονίκη. Δεν την αλλάζω με τίποτα.
6.    Αγαπημένη ταινία
      Sex and the city 1. Απλά δεν την βαριέμαι ποτέ!!!
7.    Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις;
Παλαιότερα θα μπορούσα να σου πω δεκάδες αλλά πλέον έχω αποφασίσει να παίρνω λίγα και καλά οπότε υπολογίζω περίπου 10 ζευγάρια χειμωνιάτικα και άλλα τόσα καλοκαιρινά.
8.   Αγαπημένο χρώμα
Μαύρο. Διαχρονικό και πάει με όλα!

  • -                Βράβευσε 7 blogs με links :
  
-                Ειδοποίησε τους για παραλαβή

Ø  Liebser award 


 

Έχω ήδη κάνει το ανάλογο post εδώ.


Ø  100% affidabile blog award 



Κανόνες :

  • -                Ευχαρίστησε το blog που έδωσε το βραβείο με link
  • -                Βάλε τους κανόνες και την εικόνα του βραβείου
  • -                Εξήγησε πότε και γιατί ξεκίνησες το blog σου
Το blog αυτό ξεκίνησε 12 Μαρτίου 2012 με αφορμή τα blogs που παρακολουθούσα. Ήθελα πολύ να μπω και εγώ σε αυτόν τον κόσμο ομορφιάς και να ανταλλάσω απόψεις για προϊόντα με άλλες bloggers.

  • -                Βράβευσε 5 ακόμη άτομα

 -                Ειδοποίησε τους να παραλάβουν το βραβείο

                Αυτά ήταν λοιπόν τα νέα blog awards μου. Να ευχαριστήσω και πάλι την Marw Morena και το blog της http://morenasbeauty.blogspot.gr/  και να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη που άργησα να κάνω αυτό το post 2 ολόκληρους μήνες!!!

Φιλιάααααααα





 

6 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που έμάθα λίγα πραγματάκια παραπάνω για'σένα!!!:) Δε χρειάζεται να ζητάς συγνώμη για την καθυστέρηση, σιγά! Υπάρχουν και άλλες υποχρεώσεις και αυτό είναι σεβαστό!!! Σημασία έχει ότι έστω και αργά κατάφερες να το ετοιμάσεις!!!:) Φιλάκια πολλάααα!!!:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχουμε!!! μόλις έγινα μέλος στο blog σου! Θα χαρώ πολύ αν θελήσεις κι εσύ να γίνεις μέλος στο δικό μου blog! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πάρα, πάρα πολύ! Να τα χιλιάσεις και τα βραβειάκια και τα μέλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑλή χρονιά και συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με αρκετή καθυστέρηση κι εγω... σ'ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!
    Είναι το πρώτο βραβείο που παιρνει το Blog μου! =)
    Με τη σειρά μου σε ευχαριστώ και στο σχετικό post εδώ: http://ggcreations.blogspot.gr/2013/03/my-first-blog-award.html
    Φιλάκια,
    Γαβριελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή