Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

4 για το 2014 (και αγαπημένα ...........)



Ήταν οι 4 τελευταίες αγορές του 2013 που κατέληξαν να είναι οι 4 πρώτες αγάπες του 2014.

Ότι πιο γλυκό και διακριτικό έχω μυρίζει το τελευταίο εξάμηνο!  Έψαχνα κάτι light για κάθε μέρα στη δουλειά και τελικά βρήκα το άρωμά μου! Πλέον όλοι με αναγνωρίζουν από τη μυρωδιά του και το περίεργο είναι ότι εγώ δεν το καταλαβαίνω καθόλου πάνω μου! Τιμή του αυθεντικού δεν ξέρω,  γιατί το πήρα από αρωματοπωλείο κάπου κοντά στη Φράγκων  8 ευρώ τα 30 ml, αλλά μια συνάδελφος που είχε αυτό το άρωμα στο παρελθόν το αναγνώρισε κατευθείαν και είπε ότι μυρίζει ακριβώς όπως το original! Πολλά είπα …. Απλά το λατρεύω!


Υπέκυψα στην αγορά ακόμα μιας mascara αλλά δεν το μετάνιωσα! Συνήθως προτιμώ όγκο στις βλεφαρίδες για καθημερινή χρήση  οπότε είχα ξεμείνει από mascara για βραδινές εξόδους! Η συγκεκριμένη δίνει έντονο μήκος και σε μένα καθόλου όγκο αλλά δεν με χαλάει! Ξηραίνει βέβαια αρκετά τις βλεφαρίδες μου αλλά δίνει εντυπωσιακό look και για 8 ευρώ που μου κόστισε από συνοικιακό κατάστημα καλλυντικών έχει φοβερό αποτέλεσμα! Αν μου δινόταν η ευκαιρία να την ξαναπάρω μάλλον θα προτιμούσα την one by one που είχα στο παρελθόν και δίνει πιο φυσικό αποτέλεσμα!

please me

pink plaid
Κραγιόν! Ναι είναι η νέα μου εμμονή! Τώρα τελευταία δεν βάζω καθόλου σκιές και περιορίζομαι σε πιο φυσικό look με ρουζ, κραγιόν και μάσκαρα. Οπότε εκμεταλλεύτηκα το 25% στα MAC και πήρα δύο ματ καθημερινά φυσικά χρώματα για τα χείλη, το please me και το pink plaid. Ενθουσιασμένη και με τα δύο, παρόλο που δεν έχουν τεράστια διαφορά σαν αποχρώσεις. Το please me μάλλον δεν θα το ξαναπάρω γιατί θεωρώ ότι ξηραίνει υπερβολικά τα χείλη μου αλλά το pink plaid το λάτρεψα τόσο που σκέφτομαι να σκουρύνω το χρώμα των μαλλιών μου για να μην φαίνεται τόσο ψυχρό πάνω μου!
  

Αυτά από μένα! Να περνάτε καλά και να έχετε μια σούπερ νέα χρονιά με 2014 αγαπημένα προϊόντα και με καμία απογοήτευση!
Φιλιάααααααααααααααααααααα

10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου.Το άρωμα θέλω πολύ να το δοκιμάσω .Λατρευω τα γλυκά αρώματα.New follower:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολυ!!! Το άρωμα αξίζει πραγματικά! Ειδικά αυτό που έχω εγώ και είναι χύμα βγαίνει και πολύ οικονομικό! φιλια

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία προιόντα!Η rocket δν μου έκανε τίποτα στις βλεφαρίδες!
    Φυσικά εκμεταλεύτηκα κ εγώ το 25% στα MAC!!Εχω το pink plaid!Πολύ ωραίο..Εχω την εντύπωση οτι έχεις βάλει ανάποδα τα ονόματα στα κραγιον.. :)) Είμαι το νεο σου μέλος! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ!
      Τα είδα ξανά τα ονόματα και είναι οκ. Το please me έχει ελάχιστο πορτοκαλί μέσα ενώ το pink plaid είναι πιο ψυχρό ροζ. Μοιάζουν πολύ! Έκανα χιλιόμετρα μέχρι να τα βρώ γιατί με το 25% ήταν sold out και τα 2! φιλια

      Διαγραφή
  3. το please me ακόμη δεν το απέκτησα, αλλά το pink plaid είναι από τα αγαπημένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα κραγιονάκια φαίνονται υπέροχα!! Να τα χαρείς όλα!!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία προϊόντα!! Ειδικά τα κραγιόν. Έγινα μέλος στο blog σου. Please γίνε και εσύ στο δικό μου irenesolo.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή η Rocket με φοβίζει λίγο και δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα. BTW Σου έχω βραβειάκι, αν θα ήθελες να το απαντήσεις θα χαρώ πολύ να το δω αν το έχεις κανει ήδη και μου διέφυγε δεν πειράζει στείλε μου το Link να το διαβάσω τώρα :) http://thekmprojects.blogspot.gr/2014/04/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. To Please me είναι στη wishlist μου εδώ και πολύ καιρό! Σου έχω tag!!! http://olis-myme.blogspot.gr/2014/05/would-you-rather-tag-beauty-version.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hello, we have noticed that you have very nice beauty blog and would like to offer you to test some of our quality products for free and write a review about them. If you are interested, please visit our eshop and contact us. Thank you for sharing our eshop on your blog: https://www.parfimo.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή