Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

first essence haul - part 1


Γεια σας beautoκόριτσα!!!
                Η μανία που ονομάζεται essence συνεχίζει ακάθεκτη να γεμίζει το νεσεσέρ μου !!!
Σε προηγούμενο post μου (εδώ) είχα μιλήσει για τα πινέλα της τα οποία με απογοήτευσαν αλλά ευτυχώς (για μένα και την τσέπη μου…) τα υπόλοιπα προϊόντα της με έχουν καταπλήξει !!!
                Τα καλλυντικά που θα δείτε παρακάτω τα έχω δοκιμάσει περίπου ένα μήνα οπότε σχημάτισα ολοκληρωμένη γνώμη πριν κάνω το review!

 Coverstick concealer

               Για την επιλογή αυτή αναλαμβάνω όλη την ευθύνη !!! Ζήτησα από την κοπέλα στο κατάστημα να μου δώσει ένα κονσίλερ «στόκο» που να καλύπτει τους τεράστιους μαύρους κύκλους μου. Αφού προσπάθησε να με πείσει ότι δεν χρειάζομαι κάτι τόσο καλυπτικό, είδε ότι δεν τα κατάφερε και μου βρήκε την απόχρωση που ταίριαζε στο πρόσωπο μου από το Coverstick! Το αποτέλεσμα; Πλήρη κάλυψη αλλά παταγώδης αποτυχία στο ήδη ξηρό πρόσωπο μου! Είναι σε μορφή κραγιόν και αρκετά βαρύ. Νομίζω ότι σε ένα λιπαρό δέρμα θα γράφει σούπερ! Η κάλυψη του είναι απίστευτη και κοστίζει μόλις 2,49€.


Lash mania mascara


        Μόλις ζήτησα από την πωλήτρια μια μάσκαρα της εταιρείας essence, μου πρότεινε κατευθείαν την Lash Mania καθώς όπως μου είπε είναι αντιγραφή της Diorshow. Την πήρα αμέσως και γυρνώντας στο σπίτι μόλις την άνοιξα έπαθα πλάκα! Το βουρτσάκι της είναι τεράστιο!!! Είναι το πιο μεγάλο βουρτσάκι που έχω πάρει ποτέ! Στην αρχή τρόμαξα και ψιλοαπογοητεύτηκα γιατί νόμιζα ότι με τόσο μεγάλο βουρτσάκι το μόνο που θα έχω είναι μπλεγμένες βλεφαρίδες αλλά ευτυχώς βγήκε τέλεια! Έχει απίστευτο έντονο μαύρο χρώμα και μου αρέσει πολύ η καμπύλη που δημιουργεί στις βλεφαρίδες! Η τιμή της 3,29€. Τώρα για το αν αποτελεί απομίμηση της Diorshow δεν μπορώ να ξέρω γιατί δεν την έχω δοκιμάσει.


Make up soft & natural 


         Επειδή ήταν η πρώτη μου αγορά από τη συγκεκριμένη εταιρεία φυσικά δεν θα μπορούσα να μην δοκιμάσω ένα από τα foundation. Η απόχρωση που μου ταίριαξε απόλυτα ήταν από το προϊόν soft & natural. Ένα ελαφρύ make up, μέτριας κάλυψης, ιδανικό για πρωινό μακιγιάζ. Και αυτό το έχω λατρέψει! Η τιμή του μόλις 3,99€. Είναι το στάνταρ του πρωινού μου μακιγιάζ πλέον! Τέλειο!


Eyeshadow base - I love stage

             Μόλις το είδα, το άρπαξα! Βάση για σκιά με μόλις 2,99€! Ήθελα τόσο πολύ να δουλέψει! Αλλά δεν δούλεψε…. Το έχω δοκιμάσει άπειρες φορές χωρίς κανένα αποτέλεσμα! Δυστυχώς η σκιά δεν μένει στη θέση της και μαζεύεται σχεδόν αμέσως! Το μόνο θετικό είναι πως τονίζει τα χρώματα στις σκιές και έτσι χρειάζεται να βάλω πολύ λιγότερη ποσότητα. Γενικά (δεν ξέρω γιατί) αυτό το προϊόν νομίζω ότι το αγαπώ και θέλω πάρα πολύ να βρω έναν τρόπο να το χρησιμοποιώ! Οπότε αν έχετε κάτι κατά νου βοηθήστε!!!

            

         Όλα τα παραπάνω τα έχω αγοράσει από το κατάστημα Κανελλόπουλος στην Τσιμισκή, και αυτό γιατί εκεί σε αντίθεση με τα Hondos υπάρχει κοπέλα που σε βοηθά να βρεις τις αποχρώσεις σου. Τα προϊόντα που πήρα ήταν συνολικά 15 αλλά επειδή θα έβγαινε τεράστιο το post αποφάσισα να το χωρίσω σε τρία μέρη. Βασικά επειδή ήταν η πρώτη μου αγορά από essence (αν εξαιρέσεις τα πινέλα) ήθελα να πάρω ένα προϊόν από κάθε κατηγορία για να έχω ολοκληρωμένη άποψη για την εταιρεία.
           

  Αυτό ήταν λοιπόν το part 1, περιμένω τα σχόλια σας και έρχεται το part 2 και part 3 σύντομα!

Φιλιάααααααα…………



Η παραπάνω ανάρτηση δεν αποτελεί διαφήμιση. Τα προϊόντα που αναφέρονται έχουν αγοραστεί με δικά μου χρήματα.



4 σχόλια:

  1. χμμμ,μεικ απ πηρα και εγω αλλα αυτο που κραταει 16 ωρες υποτιθεται.καλο και μοσχομυριστο.βεβαια δεν το δοκιμασα τοσες ωρες αλλα μια χαρα εμεινε στη θεση του.
    η μασκαρα φαινεται καλη,θα τη δοκιμασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω το ηθελα αυτο που κραταει 16 ωρες αλλα δυστυχως δεν ταιριαξε καποιο στην αποχρωση μου.
      σου εχω καλυτερη μασκαρα απο αυτη. θα την εχω στο επομενο ποστ.
      φιλια

      Διαγραφή
  2. ta gapw ta proionta tis essence!einai apo ta agapimena mou +einai kai dermatologika elegmena:)
    wraio blog :)
    perna ama thes mia bolta kai apo to diko mou,exw kai giveaway ato to kairo!
    http://xouxounitsa.blogspot.com

    filakiaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με εχουν σωσει τα προιοντα αυτης της εταιρειας !
      εχω γραφτει ηδη στο μπλοκ σου! τελειο το δωρο σου!
      φιλια

      Διαγραφή