Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Help ...... I need somebody ......

Καλημέρα αμαζόνες μου......
           ξύπνησα με πολύ όρεξη σήμερα και είπα να ασχοληθώ ενεργά με το blog μου. Όμως η ασχετοσύνη μου δεν με αφήνει..... οπότε πήρα το θάρρος (και θράσος μαζί) να σας εκθέσω τις απορίες μου μήπως και μπορέσετε να με βοηθήσετε να βρω μια άκρη !!!  
ξεκινάω λοιπόν........
  1. Πώς μπορώ να βάλω σύνδεσμο για το λογαριασμό μου στο Facebook?
  2. Πώς μπορώ να βάλω σύνδεσμο για το λογαριασμό μου στο Twitter?
  3. Τι παίζει με τις διαφημίσεις και την χρηματοδότηση? (μπας και βγάλουμε και κανένα φράγκο δηλαδή)
      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και περιμένω τη βοήθεια σας ...................

      Και επειδή δεν μπορείτε να ακούσετε την απόγνωση μου, ακούστε τους Beatles που περιγράφουν ακριβώς την κατάσταση που βρίσκομαι...........


φιλιάαααααα..............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου